Poskytujete svým zákazníkům zajímavou službu a nevíte, jak ji dostat mezi co největší množství lidí? Zde přinášíme několik tipů, jak na to.

1) Sociální sítě

Založit si firemní profil na Facebooku nebo na Instagramu není nic složitého a nestojí to ani korunu. Prvními vlaštovkami komunity kolem stránky vašich služeb mohou být vaší přátelé. Komunitou myslím fanoušky na Facebooku nebo sledující na Instagramu. A jak se dostat k dalším lidem? Můžete tvořit obsah, který začnou šířit vaši fanoušci virálně (sdílením a dáváním líbísků). Dále si můžete začít platit inzerci formou sponzorovaných příspěvků. Ty se začnou objevovat i mimo bublinu příznivců vašich stránek a jejich přátel, pokud něco sdílí. Je ale potřeba dobře nastavit u této reklamní kampaně zacílení, aby se placená reklama zobrazovala správným lidem. Sponzorované příspěvky totiž něco stojí a je potřeba, aby se investice do reklamy vrátila. Další možností je sdílení reklamních příspěvků ve skupinách na Facebooku. Zde je ale dát pozor, zdali jsou reklamy v dané skupině povolené. Pokud nejsou, mimo smazání příspěvku se můžete setkat i s nelibou reakcí členů skupiny. Existují i inzertní skupiny, ale ty jsou zaplaveny pochybnými inzeráty a v jejich přítomnosti mohou působit nedůvěryhodně.

2) Webové stránky

Není žádným tajemstvím, že celkem slušně vypadající webové stránky je možné díky četným nástrojům vytvořit svépomocí. Samotný provoz stránek může být otázkou jen několika stokorun ročně. Když už si ale uděláte pěkné webové stránky, opět nastává stejná otázka. Jak je dostat mezi lidi, aby přišel nějaký efekt. Internet je oceánem, ve kterém jsou tisíce a miliony webů. Pokud tak budete spoléhat na to, že si vaše stránky najdou zákazníci na Google nebo Seznamu, můžete být zklamání. Mnoho oborů je i ve vyhledávačích velmi konkurenčních a dostat se na zobrazitelné pozice může být takřka nemožné. Může být otázkou několika let pracného “pěstování” webu, než ho začnou zákazníci objevovat.

3) Obce a informační centra

4) Reklama

5) Události

6)

7) Prodávat své služby přes prodejce

Jednou z cest, jak získat zákazníky, je nabízet své služby přes prodejce. Když si chcete koupit jogurt, jdete obvykle do supermarketu a ne do mlékárny. Když si chcete koupit nový telefon, taky jdete k prodejci s elektronikou a nevoláte dovozci. Podobně můžete svěřit prodej svých služeb i prodejcům. Nebudu zde tvrdit, že nejlepší volbou jsou PravéZážitky.cz. Nicméně pokud Vaše služba zapadá do konceptu tohoto webu, rádi uslyšíme, co byste chtěli nabízet.